31 Juliol , 1 i 2 agost. De St. Feliu de Guixols a Sta. Llocaia. Per la Tere i la Mariona

Aquesta proposta es per la Tere i la Mariona, las mastres, de la família . Tot l’any aguantant les nostres bogeries i ara estan disposades a gaudir / patir uns dies d’aquesta magnifica esport que es el cicloturisme. Que ho passeu be.

Dia 31 Juliol. St. Feiu de Guíxols, Cellera del Ter.

Sortida de  St., Feliu de Guíxols a 1ª hora del mati direcció a Girona, seguint la via verda. Desprès de 39 Km Parada a dinar visita turística a Girona. A mitja tarda represa del camí i arribar a sopar i dormir a 25 Km a la Cellera del Ter, Amer a Cal jepet. . Total dia 65 Km

Dia 1 Agost. Cellera del Ter, Ripoll, Ribas de Freser

Seguirem la via verda i transitarem les Planes d’Hostoles, St. Esteve d’en Bas i a 30 Km arribarem a Olot. I per enllaçar la s vies verdes agafarem la Cra. N 260 que per la collada de Coubert i Santigosa ens dura a St. Joan de les Abadesses a 22 Km Rippoll per la via verde del ferro. Important parada turística. I ja tot de baixada 10 Km fins a Ripoll. Tot segui per la N N 152 fins a Ribes  a sopar idormir . El recorregut del dia serà de uns 75 Km.

Dia 2 Agost. Ribas de Freser Sta., Llogaia.

Per la N 152 direcció Ribes de Freser, Ventola, Dòrria i La collada de Tossa a 40 Km. D’aquí a Puigcerdà tot de baixada 25 km i finalment a 8 Sta. Llogaia. Total dia 60 Km.

Si no falla res tindreu suportes que all llarg de la collada os donarem moral.

Aquesta entrada ha esta publicada en Recorreguts / Rutes de cicloturisme. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.