¿Experiencia?

Aquí us deixo amb un acudit que em va arribar per mail.
Al arribar als seus 50 anys, una dona decideix rejovenir-se amb una operació de cirurgia plàstica en la cara.
La dona es gasta 17.000 € i se sent estupenda amb ella mateixa al veure els resultats.
AL tornar a casa, s’atura en un lloc de venda de periòdics, per a comprar una revista. Abans d’anar-se, li diu al venedor, “Espero que no es molesti si li pregunto alguna cosa, quants anys creu que tinc?” “Al voltant de 32″, respon l’home. “No! Exactament tinc 50″, contesta molt feliç la dona.
Poc després entra en un local de McDonald’s i li fa la mateixa pregunta a la caixera. La noia li contesta, “Jo diria que al voltant de 29.” La dona li respon, amb un ampli somriure, “No, tinc 50.”
A tot això, ja la dona se sent el màxim en el món amb ella mateixa.
Es deté en una farmàcia. Va al taulell a demanar uns caramels de menta i li pregunta al dependent el mateix. El dependent li contesta, “Oh, jo et calcularia 30.” Orgullosament, ella li replica, “Tinc 50, però moltes gràcies!”
Ja en la parada del autobús que la durà a la seva casa, li fa la mateixa pregunta a un vell d’aspecte inofensiu, que també està esperant. I li diu, “Senyoreta, jo ja tinc 78 anys i la meva visió és molt pobra. No obstant això, quan era jove, tenia un mètode infal·lible per a esbrinar l’edat d’una dona.
Tal vegada li sembli molt atrevit, però necessito que vostè em deixi col·locar les meves mans dintre de la seva sustentació. Només d’aquesta manera i de cap altra, podré dir-li EXACTAMENT quants anys té vostè.
Esperen en silenci en el carrer…
Segueixen esperant en silenci en el carrer buit…
Fins que ella no pot més amb la seva curiositat.
Ja sabem com són les dones. no?
I de cop i volta li diu AL vell, “Quins dimonis! A veure, apliqui el seu mètode!”.
L’ancià col·loca les seves mans sota la brusa d’ella i comença a palpar molt a poc a poc i suaument.
Aixeca cada pit i delicadament estreny cada mugró, diverses vegades.
Ajusta un pit amb l’altre i els frega entre si.
Després d’uns cinc minuts d’això, ella diu, “Està bé, està bé… quants anys tinc?”
Ell dóna una última estreta als pits, treu les mans i diu, Senyoreta, vostè té 50 anys”.
Molt sorpresa, la dona diu, “Realment és increïble, com va fer per a saber-lo?”
L’ancià respon, “Em promet que no s’empiparà?”….
“L’hi prometo”, diu ella.
“Jo estava darrere de vostè en la cua en McDonald’s” .
Segur que era rossa.
 
Experiència
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Humor. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

