6. 000 Qm pels Andes.

Relat del Jaume Altimires al seu viatge als Andes.
No temeu un comiat sentimentaloide ni farcit de dades detallades i estadistiques sobre distancies recorregudes (6600 en bici, mes o menys), hores pedalades o mils de metres acumulats. En aquesta nota nomes us vull fer saber que par part meva ha estat un gust comunicar-me d’aquesta manera amb vosaltres (i que em fessiu saber que ho llegieu i tot), i m’ho he passat de conya escrivint quan podia. Evidentment tinc una pila de diapositives que caldra revelar, ordenat i classificar. Despres de ben segur que, despres de l’estiu europeu, vindran algun que altre passi de diapos. Com que a alguns/es es possible que no us vegi facilment, feu-me saber si voleu la vostra adresa electronica enviant-me un missatge a la meva (que consta a dalt a l’esquerra d’aquesta pagina) i us enviare un missatge quan faci el passi o passis de les diferents zon.
Per continuar llegin clica l’enllaç
Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Viatges. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

