Pels camins de les “Valls del Montcau”

Per la riera de Mura i les tines de Rocafort.

Sortim direcció les Merecetes fi de recorre corriols que feia temps no transitaven fins al riu Llobregat,. De fet ha resulta intransitable. Desprès on  teníem pensat de creuar , malgrat la sequera, el riu encara baixa amb aigua i hem desestimat la possibilitat de mullar-nos.

Seguin pujant per la dreta del riu fins a la casa de las Tines i seguir per la llera de la riera de Mura fins el mas de Sat. Esteve.

Aquí hem agafat l antic camí de Rocafort a Navarcles, actualment esta en obres i la pols es fa notar, pugen fins a trobar la Cra. De Talamanca i hem retornat a casa passant per el bell mig de Navarcles, St. Fruitós, El Guix.

A destacar las obres que s’estan duen a terme als camins de las contrades properes a las valls del Moncau a fi de fomentar el turisme. També destacar las barraques i tines que desprès dels darrers incendis han quedat al descobert. Podeu veure la foto, sembla un poblat d’un altre continent.

Podeu trobar mes informacio de las Valls del Montcau clicant l’enllaç.

Tambe podeu veure informacio de excursions  i ecorreguts al enllaç Rutas.

Per: Agustí Grané

Aquesta entrada ha esta publicada en Vies verdes i BTT. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.