La nit mes curte.

Quan el passat mes de desembre entre el objectius d’aquest 2008 amb proposava tornar a fer el Tour de France Cyclotouriste, jo en aquell moment content amb el meu dorsal, 134, amb el llibre de ruta per poder-lo reseguir i estudiar. Realment crec que sera el millor dels tours qure he conegut amb la travesa dels grans alps. Que lluny quedave aquest 20 de Juny dia de trobada dels participant a Paray Le Monial.
I vet aqui que la gran festa del mon del cyucloturisme a arribat, Els participants al Tour Cyclo A paray le Monial, Els companys del Brevets a Zaragoza per rodar un brevet de 1000 fins a Santiago de Compostela. La gran festa del ciclisme Ciloresportiu “ Mal dit cicloturismo” a Sabiñanigo preparant la QH. I També la mes gran de las trobades a Franca, Tan Cicloturisme com Cicloesportiu la Superbe Ardechoise.
Realment deu ser el cap de setmana de mes esdeveniments cicloturistics del mon que jo conec.
Des de la meva resignació de no ser a cap dels grups de sortida, s’hem fa un Sant Joan realment difícil i estrany ja que els darrers sempre i vaig ser.
Companys. Seguiré el vostre esdevenir diari i per suposat que tindreu tos tot el meu suport.
Cristian i 140 participants mes al 12 Tour Cylotouriste Bon Courage. Comentari del dia i Video de la FFCT : http://www.ffct.org/tc2008/001.htm
Pier Marten i breveters Bon camí pel Camí de Sant Jaume.
Cinto i 8.000 participants mes d’aquesta fantàstica QH, que ho passeu molt be.
Els de la penya que organitzen la clàssica farra de S. Joan que sigui suau.
Jo demà amb els companys del dissabte anirem a esmorzar a algun lloc a les rodalies i s’haurà passat u cap de setmana mes de bon rotllo i bons amics.
Si la salut m’ho permet aquest any serà per conèixer la setmana Europea de Cycloturisme a Sesimbra i Finalment a França la Setmana Federal a Saumur.
Aquesta entrada ha esta publicada en Dia a dia. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

