Blog del dia al 3cat24.cat per a Cicloturisme 100%.

Acabo d’ arribar de fer proves amb la joguina nova, el GPS. Més endavant ja faré un post dedicat a la joguineta. I tot seguit em trobo aquesta notícia: “El blog del dia al 3cat24.cat“.


Ja fa més de dos anys que dedico molt de temps a emplenar pàgines que penso que poden interessar a algú altre a part de a mi mateix. Avui, hi ha hagut una novetat que m’ha fet molta il.lusió: el 3cat24.cat han decidit posar el meu blog com a blog del dia: cicloturisme 100%.


Aquest blog, Cicloturisme 100% és el blog de l’Agustí: un recull de aventures i altres coses referents al món del cicloturisme. Tot plegat és un recull de vivències viscudes en moments bons i d’altres no tan bons. Aquesta és la meva passió, i de segur que també ho és d’aquells que seguiu aquest blog.


Aquets petits afalags em serveixen per carregar les piles, tant per continuar amb el blog com en la nostra passió: Ciloturisme 100 %.


Espero poder ser un digne representant del Blog del dia.


Enllaços relacionats: Cada dia, un blog en català! Entra-hi!


Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Noticies. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

