Entrenament per sortides de llarga distancia.

Desprès de anys fent sortides de llarga distancia, ja sigui Tour Cyclotouriste, Paris Brest, Ardechoise o be brevets, acabo de trobar-me aquests consells per preparar aquestes sortides. Crec que cal fer-hi el màxim d’atenció son recomanacions que el experts sempre tenen com a secrets mol ben guardats. Segur que després de llegir-ho i posar-ho a la practica mai mes se os resistirà un esdeveniment d’aquest tipus.

1. Entrenament per al Casc suós en una carretera plena de cotxes.
Agafa un escorredora dels de pasta (d’aquests de sistell) i unes quantes esponges. Mulla les esponges en aigua salada i fica-les dintre de l’escorredora. Posa’t l’escorredora al cap. Busca’t una carretera amb tràfic. Posa’t a la carretera i fes una pedalada durant 8 hores. Això et posarà a punt per a un dia de casc.
2. Entrenament per a culs irritats.
Agafa un paper de vidre, s’utilitzara per a fregar el teu cul i l’interior de les cames durant uns 20 minuts. Després aclareix tot amb aigua salada. Repeteix de nou. Després asseu-te en una pilota de futbol durant 8 hores.
3. Entrenament per a buscar un lloc on dormir després d’un dia suant.
Alguns dies, agafa dos bitllets de 20 € i fes-los a trossos. Posa els trossos en un plat, tira’ls líquid inflamable i fes foc. Després fregat la cara amb les cendres. Ves a un hostal de la zona i demana una habitació.
4. Entrenament per a beure del bidó.
Agafa una ampolla petita. Emplena-la amb l’aigua que surt de l’aixeta d’una gasolinera (on els gasoliners es renten les mans). Deixa l’ampolla al sol durant dos o tres hores fins que estigui ben calenta. Tanca bé l’ampolla i fica-la en un toll. Pedala per una carretera amb tràfic, posa’t l’escorredora de pasta en el cap i beu-te l’aigua mentre pedales durant 8 hores.
5. Entrenament per a caminar amb sabates de bici.
Fes-te amb uns esclops de fusta i els untes les soles amb oli per a bicis . Ves al supermercat del cantó i tracta de fer la compra.
6. Entrenament per quan se t’enganxi una horrible canço.
Pensa en una cançó dels 80 que realment odiïs. Compra el CD i fes que sonin 20 segons d’aquesta cançó una vegada i una altra durant unes sis hores, mentres pedales per la bora de la carretera.
7. Entrenament per a pujar/ baixar ports de muntanya.
Fes sesions durant quatre hores amb l’escorredora ple d’aigua salada al mentre beus aigua calentorra i escoltes una vegada i una altra aquesta part de la cançó dels 80 amb un ritme tan enpalagos que a hores d’ara veritablement avorreixes (per exemple “I’m a cowboy/On a STEEL horse I ride!” de Bon Jovi [o també “No me mires” de Mecano]). Després de quatre hores d’aquest tractament, puja al capo del cotxe d’un amic i demana-li que condueixi com un llunàtic a la carretera amb més corbes de la zona on vius. Ja saps el que se sent al baixar un port de muntanya a tota llet.
8. Entrenament per a humiliacions.
Neteja el teu cotxe i aclareix-lo bé amb un drap suau. Procurant que la merda es quedi al drap. Fregat amb el drap el teu cos i procura que la merda s’et quedi ben enganxada. Després posa’t roba ben arrapada i frega’t les aixelles amb unes cebes partides per la meitat . L’últim toc, cal que et posis els esclops de fusta. Ja estàs llest per a anar a fer la compra.
9. Entrenament per al mal temps, pluja.
Agafa els teus objectes personals de més valor. Els ficas en una bossa de nylon. Fica’t a dins la dutxa amb ells i obre l’aixeta. Primer posa aigua calenteta i després cada vegada més freda. Surt de la dutxa sense assecar-te i ves al supermercat del nº8. Deixa les coses mullades i importants al carrer i entra a comprar 10 € de beguda i xuxerias.
10. Entrenament per al vent de cara.
Compra un mapa del país, el mes gran que trobis. L’obres, i davant teu i encén un ventilador d’aquests de peu que t’estigui apuntant a la cara. Aconsegueix un amic que t’ajudi. Posa’t unes peses en els peus i intenta acostar els genolls al pit mentre el teu amic t’empeny de tant en tant cap als costats. Després de 20 minuts d’aquest tractament mira el mapa i veuràs que no has avançat absolutament gens després de tant treball i sofriment. Intenta doblegar el mapa amb el ventilador posat en la màxima potència

Advertisements
Aquesta entrada ha esta publicada en Varis. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 Responses to Entrenament per sortides de llarga distancia.

  1. Molt bons consells. Llàstima no hever-los llegit abans del meu primer 300.Mariahttp://cicloturismecatala.mforos.com/

  2. Agustí ha dit:

    Uff!!Un 300, cal pedalar molt, però, espero que hagis passat un bon rato llegint aquets consells.Agustí

  3. marti ha dit:

    Si haguessin arriba't abans aquets consells no hauriem patit tant,… i pensar que encara es queda curt?, ..oi!!!una abraçada

  4. Agustí ha dit:

    Que puc dir-te, a tu que has fet 6 PBP. Tots els consells son pocs. Salut.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s